2014

• ŽIVI VTISI, 16. 8. 2014, VELIKO UBELJSKO, KROMPIRJEVA NOČ

Krompirjeva noč ima v Velikem Ubeljskem že dolgo, kar 36 letno tradicijo. Mi smo na tej prireditvi nastopali prvič in upamo, da ne zadnjič. Razlogi za to so očitni; izjemno gostoljubje organizatorjev (Miha & Tone, kapo dol), enostavno odlična hrana Pri Hudičevcu (čeprav smo se po večerji zopet spopadali z oteženim dihanjem in premikanjem) in seveda; nadfenomenalna publika. Prav vi ste nas slabi dve uri tako navdajali s svojo pozitivno energijo, da nam je bilo kar malo težko oditi z odra. Takšnemu norenju in glasnemu prepevanju nismo bili priča že kar nekaj časa. Po koncertu smo se podružili z vami, dva od vas sta prišla celo z daljne Finske, nato pa smo se počasi napokali v avte in odpeljali na različne konce; eni na morje, drugi v hribe, naša zvesta ekipa, katere član Frenki, je na ta dan praznoval rojstni dan (Vse najboljše!!!), pa proti Ljubljani. Vsekakor noč polna ljubezni, rock n' rolla in seveda – krom(pir)ja. Veliko Ubeljsko je bilo res – veliko! Hvala vam za to res edinstveno izkušnjo!

• ŽIVI VTISI, 26. 7. 2014, LJUBNO OB SAVINJI, FLOSFEST 2014

Sobotna postaja je bila Ljubno ob Savinji in FlosFest 2014. Malce utrujeni od petka, smo se ravno za čas izjemne nevihte odpravili iz Ljubljane. Če nam je v petek dež prizanesel, za soboto ni ravno dobro kazalo. A ko smo izvedeli, da je prizoršče pokrito, nam je odleglo. Potrebnih je bilo tudi kar nekaj manevrskih spretnosti, da je naš šofer Dušan pripeljal opremo do odra. Tonska vaja je bila efektivna in ekspresna, saj je bilo ozvočenje izvstno in ekipa, ki je z njim upravljala, na nivoju. Po tonski so nas organizatorji iz Kluba zgornjesavinjskih študentov (vsa čast za izvedbo festivala!) peljali na večerjo v hotel Planinka. Tam pa nas je šefica Helena (huda faca!) s kulinaričnimi dobrotami skoraj pokončala. :) Smo se nazaj do odra malodane odkotalili. No, ampak posladek večera je bil pa zagotovo koncert. Dve uri žaganja in res glasna publika sta bila kot češnja na torti. Bravo, FlosFest, bravo!

• ŽIVI VTISI, 25. 7. 2014, MOŠKANJCI PRI PTUJU, TOP ROCK

Nekaj tednov je že minilo od našega zanjega špila, zato smo komaj čakali ta vikend. Petkova postaja so bili Moškanjci pri Ptuju, prireditev Top Rock. V popoldanskih urah smo prišli na prizorišče in opravili tonsko vajo. Jani se je zapeljal en krog s hudim cruiserjem, nad nami pa je akrobatsko letalo izvajalo vragolije. Super vzdušje in predani organizatorji. Zvečer je sledila pogostitev in srečanje s prijatelji, potem pa akcija. Ob 23h je po prizorišču zazvenel naš intro in rock n' roll popotovanje se je začelo. Dobro vzdušje iz popoldneva se je preneslo tudi v noč in mi smo uživali sto na uro. Po koncertu smo se podružili z fani in podelili nekaj avtogramov, spili pivo ali dve z organizatorji in nato krenili na pot proti domu.

• ŽIVI VTISI, 28. 6. 2014, VRANSKO – VRANSKO SUMMER NIGHT

Ko smo se zgodaj popoldne pripeljali na prizorišče, so nas takoj prekrili oblaki, ki so se trudili groziti s slabim vremenom, a niso bili kos dobri energiji, ki se je že širila med nami. Organizator Alex je za nas spet poskrbel z izjemno pozornostjo. Po tonski nas je najprej hotel likvidirati z izvrstnim kosilom, zato smo mu po hitrem postopku zbežali v bližnji lokal na kavo in ogled nogometne tekme. Ko smo se vrnili, so se na prizorišču že začeli zbirati prvi obiskovalci in prve skupine so že začele z ogrevanjem. Koncert je minil prehitro, vas pa je bilo vedno več. Izjemna energija nam je dajala zaleta in energije in z lahkoto bi "odbili" še kakšne pol urice "za povrhu". Večer smo končali s prijetnim druženjem s prijatelji in organizatorji, si ogledali še nekaj nastopov, nato pa smo odrinili proti Ljubljani. Hvala Vransko! Hvala Alex! Brez dvoma še en nepozaben "summer night"!

• ŽIVI VTISI, 22. 6. 2014, MURSKA SOBOTA – SOBOŠKI DNEVI

Po akustiki v Mariboru smo zamenjali svoje inštrumente in se vštekali v Mursko Soboško električno napeljavo. Že šest let nas ni bilo tu, madona. Idiličen grajski park in prijazni gostitelji… Kako naj ne bo človek nasmejan in dobre volje? Po tonski vaji smo se podružili s kolegi iz skupine Orlek, pogledali v teh dneh obvezen nogomet in šli na večerjo v Hotel Diana. Ob 22h smo zavzeli oder in zatresli Mursko Soboto. Na odru smo uživali, saj je koncert minil kot bi mignil. Seveda smo se po koncertu še srečali in slikali z našimi fani, potem pa se počasi odpravili proti domu.

• ŽIVI VTISI, 21. 6. 2014, MARIBOR - LENT

Lent, glavni oder in akustika … Že nekaj časa je bila ta kombinacija na spisku želja Siddharte. V soboto se nam je želja uresničila in Maribor nam je pričaral še en čudovit večer. Pojedina pri Leonu, obsijana Drava in polne tribune so nas razvajale čez celoten nastop in mi smo toplino vračali. Dekleta iz skupine Pandora - Art of Pole, ki so s svojimi milimi in mehkimi gibi interpretirale 2 skladbi, so bile kot češnja na torti popolnega večera. Koncert za pomniti!

• ŽIVI VTISI, 17. 5. 2014, AJDOVŠČINA

Ajdovščina nas je pričakala v soncu, čeprav še dopoldne ni tako kazalo. Zraven Hiše mladih je bilo postavljeno koncertno prizorišče in čakalo na večerni koncert. Po tonski vaji smo bili navdušeni nad domačo joto, potem smo malo pokramljali s starimi prijatelji (Bongo press). Koncert se je razvil v dober žur, vmes smo zapeli naši Evi vse najboljše, po koncertu pa se je v naši družbi zaročil zaljubljen par. A bi si lahko želeli še kaj več?

• ŽIVI VTISI, 13. 5. 2014, MARIBOR - LAMPIONČKI

Saj smo vedeli, da Maribor ne bo razočaral … Še nikoli ni! Siddharta je bila prvič na Lampiončkih in vse kar lahko rečemo, so pohvale. Še vreme se je naredilo, tisto nekaj blata pa ni motilo niti nas niti publike. Organizatorji, z Ramizom na čelu, so se zelo potrudili, da bi se počutili čim bolje, mi pa smo jim vrnili s tem, kar najbolje znamo - muziko na polno! Super koncert, super publika, super družba! Še na mnoga leta, prijatelji!

• ŽIVI VTISI , 9. 5. 2014, LENDAVA – DVOJEZIČNA SREDNJA ŠOLA

V vseh teh letih kar koncertiramo po Sloveniji nas pot še ni ponesla v Lendavo. Res ne vemo zakaj, ampak tako pač je. Smo bili kar malo nemirni, vendar to, kar smo doživeli v petek, je preseglo vsa naša pričakovanja. Predana ekipa Dvojezične srednje šole (Mojca, Lučka, Peti, Silvija, Nataša, Sandi...) so poskrbeli, da smo se v Prekmurju počutili še bolje kot doma. Že ob prihodu sta nas čakala domač, okusen bograč ter gibanica, prava dobrodošlica in sama dobra volja, kamor koli si pogledal. Dva, trije intervjuji, tonska vaja in nato ogled Hiše vina Cuk Borhaz, kjer nam je gostitjica Eva ob degustaciji njihovih vin opisovala lokalne legende in bajke. Da čudovitega razgleda niti ne omenjamo. Počasi se je dan prevesil v večer, mi pa še na večerjo v hotel Lipa. Polni vtisov in hrane smo se pripravili na nastop. Za zaključek neverjetnega dneva še dve uri rokenrola in obljuba, da še pridemo. Tako ali drugače. Hvala!

• ŽIVI VTISI, 1. 5. 2014, BOVEC

Praznik dela smo počastili delavno. Ampak, če nekaj rad počneš, potem je to užitek. In včeraj smo uživali! Čudovita narava, prijazni gostitelji in super špil. Že od daleč smo lahko videli novo bovško letališko pridobitev, sodoben hangar in letališko ploščad, katere slavnostna otvoritev je bila včeraj. Ko smo postavljali opremo na oder, so nas preletavala športna letala in vzdušje se je dvigovalo v nebo. Med tonsko vajo nas je sicer namočil dež in malce nas je zaskrbelo, da jo bo vreme zagodlo namesto nas. Pa temu k sreči ni bilo tako. Po res dobri večerji v Sovdatu smo se pripravili za nastop. Nebo se je razjasnilo in gasba je napolnila letališče. Prvič smo igrali v Bovcu in z veseljem še pridemo. Hvala vsem vpletenim za super večer! Živel 1. maj!

• ŽIVI VTISI, 5. 4. 2014, CELJE, KINO METROPOL

Po električnem petku, smo v soboto prepakirali bus za akustično Celje. O Kinu Metropol smo od glasbenih kolegov slišali same pohvalne besede. In res je bilo pohvalno. Od dvorane, ozvočenja, prijaznosti osebja, večerje v Pizzeriji Koper … Vse to je kulminiralo v fantastičen akustičen nastop, prepleten z malce šegavosti, ogromno sproščenosti in dobre volje. Druženje s prijatelji po koncertu je bila samo še češnja na torti sobotnega večera.

• ŽIVI VTISI, 4. 4. 2014, NOVO MESTO, LOKAL PATRIOT

V Novem mestu se vedno dobro počutimo… Ni čudno, da nam je kot drugi dom. Ogromno prijateljev in kolegov imamo tu; res prijetno je bilo imeti vse na kupu. In ni bolj primernega placa za druženje kot je Lokal Patriot. Pa še malo smo zaigrali. :) No, skoraj dve uri smo švicali na odru in uživali z vami, prijatelji, pod odrom in delili energijo rokenrola. Divje in brezkompromisno!

• ŽIVI VTISI, 29. 3. 2014, TRBOVLJE, DELAVSKI DOM

Kakšen neverjeten večer v Trbovljah je bil to!!! Akustični koncert, ki ga bomo še dolgo pomnili. Z lahkoto se uvršča med naših Top 10, če ne celo med Top 5 koncertov v karieri.
    Delavski dom v Trbovljah je krasno gledališče in koncertno prizorišče z bogato zgodovino, velikim odrom in akustiki prijazno dvorano. V čast nam je, da smo lahko bili za en večer njegovi gostje. Prav vse je bilo, kot si band lahko samo želi…izvrstna pogostitev, brezhibna tehnična izvedba in polna dvorana. Na odru smo uživali kot že dolgo ne… Popolna kontrola nad igranjem, dober zvok in odlična publika. Krasno! Upamo, da se kmalu spet vrnemo!

• ŽIVI VTISI, 22. 3. 2014, RIBNICA, GALLOP PUB

To soboto nas je čakala Ribnica. Glede na serijo zadnjih nekaj potresov, se takoj dogovorimo, da mogoče "Naj se trese! Naj se trese!" ni najbolj primeren lingo za ta večer. Vendar T.H.O.R. ostane na playlisti. Gallop Pub je bil ob našem prihodu že povsem pripravljen in takoj smo se lotili dela. Po opravljeni tonski se je domači organizator (v sodelovanju z lokalnim gostincem) očitno odločil, da nas ubije z izvrstno hrano. Takoj, ko smo precenili situacijo smo se dogovorili, da gremo na oder pol ure kasneje kot dogovorjeno. Pa še to je bilo za las. In potem se je začelo. Tempo se je stopnjeval, publika vedno bolj norela in če lokalni DJ na koncu ne bi imel tako srbečih prstov in neučakane miške, bi zagotovo odlomili še komad ali dva. Čeprav je zunaj deževalo, je notri sijalo (lokalno obarvano) sonce. Po prijetnem druženju v zaodrju, smo se počasi naložili na avtobus in odpeljali proti Ljubljani. Ribnica, hvala vam za res izjemen večer!

APOKALIPSA
    ORION LADY
    NA SONCU

• ŽIVI VTISI, 3. 3. 2014, LUBLIN, GRAFITTI KLUB

Zaradi manevriranja s tourbusom smo najprej zaprli eno bolj prometnih cest v Lublinu in to v času prometne konice. Potem je moral terenec odpeljati prikolico z opremo do kluba. Potem pa smo šele lahko sestopili z busa in opravili load—in. Super klub, velik oder, prijazni lastniki. Graffiti klub. Zadnji večer na tej mini turneji. Med Novim svetom dobimo novico, da je našDarjan postal očka. Hčerka Rea je bila potem glavna zvezda večera in noči. Čestitamo! Kot se spodobi, smo se poslovili od naših najzvestejših fanov, ki so bili z nami vsak večer in nas razvajali s svojo predanostjo in ljubeznijo. Hvaležni smo za iskrene trenutke radosti! Poljska, se še srečamo!

• ŽIVI VTISI, 2. 3. 2014, KRAKOV, FORTY KLEPARZ

Trdnjava in klub Forty Kleparz… zavidanja vreden objekt. Kot bi igrali v srednjeveški graščini, moderni trubadurji. Sicer je bil oder najmanjši na svetu, ampak z malo muje smo se spravili gor. S pametnimi telefoni smo celo rešili zagato z reverbom na mešalni mizi… skratka MacGyver večer. Špil pa diiivjiii. In to na nedeljo zvečer… Mogoče tudi zato, ker nismo mogli z odra, smo ta večer igrali še dodatne komade, poleg sevedaobičajne playliste. Kakšna hvaležnost in predanost fenov…nas kar vrne v čas pred Rh-jem. Stežka smo se poslovili in obljubljamo, da še pridemo.

• ŽIVI VTISI, 1. 3. 2014, VARŠAVA, PROGRESJA MUSIC ZONE

Sobotni večer je bil rezerviran za Varšavo v klubu Progresja Music Zone. Po praznovanju Tomijevega rojstnega dneva smo bili čez dan, priznam, malce bolj lenobni in počasni. K sreči je bilo zaodrje v tretjem nadstropju, tako da nam je vsaj ta mali vzpon poganjal kri po žilah. Imeli smo nekaj časa na voljo tudi za sprehod, ampak nismo šli ravno daleč.Bolj kot ne po svež kruh v bližnji supermarket in to je bilo to. Da ne bo pomote, noč ima svojo moč in nastop je bil enkraten. Glasen in poln energije. Feni so bli povezani z nami in lahko bi igrali še in še. Po koncu smo se srečali z nekaterimi znanimi obrazi in spoznali nekaj novih prijateljev. Lepo je bilo pokramljati tudi s nekaj Slovenci, ki živijo in delajo v Varšavi in so nas prišli ta večer pogledati. Na koncu smo dobili v dar potico in tople šale, da v Krakovu ne bo mraz.

• ŽIVI VTISI, 28. 2. 2014, GLOGOW, MCK MAYDAY

Da lahkoprideš iz Ljubljane do Poljske, moraš seveda najprej prečkati slovensko-avstrijsko mejo, kar pa očitno ni vedno tako zelo samoumevno. Karavanke so nam namreč pred nosom zaprli in to za približno 6 ur (aja, prek Karavank smo želeli, ker smo v Nemčiji morali pobrati še enega šoferja), zato smo se odpravili po vaških cestah prek Italije, kjer smo imeli priliko spraviti naš 4 metrov visok tour-bus skozi 3,8 metrov nizek tunelček. Brez praske.
    V Glogow smo prispeli debelo uro prepozno in na hitro prešvicali skozi tonsko vajo, kar ni bilo preveč travmatično, saj je bil klub akustično precej ugoden. Vreme je tokrat drugorazredna tema, saj je naš Tomi praznoval rojstni dan. Kakšno presenečenje mu je sredi bisa serviral band skupaj s poljskimi fani, je nemogoče dovolj dobro pisno ovekovečiti, morda se kje pojavi kakšna fotka ali celo video. Sicer pa je za predvzdušje poskrbel metal band Impala, kateregaposlušalci so v Amon Amarth majicah firbčno in zadovoljno ostali v dvorani tudi med našim nastopom. Hvala, zvesti privrženci za čudovito izpeljan rojstnodnevni večer! Torta je bila odlična. Personalizirano pivo pa bomo vsekakor pokončali čisto prekmalu.

• NOVICE ZA POLJSKO!

Danes so na Poljski izšli albumi Izštekani, ID, Nord in Petrolea. Vsi so na voljo tudi prek www.Empik.com in Merlin.pl!

Obenem objavljamo še četrti datum na naši mini pomladanski turneji v tej državi; Lublin, Graffiti Club, 3. marec!
    Zdaj pa hitro po naše stare albume in se vidimo na turneji!

Siddz

• POLJSKA TURNEJA 2014

MonseArt Music Management z veseljem napoveduje tri naše prihajajoče koncerte! Skoraj leto po uspešni turneji na Poljskem se vračamo nazaj med naše prijatelje!

28.02. Głogów, MCK Mayday

01.03. Warszawa, Progresja Music Zone

02.03. Kraków, Forty Kleparz

MonseArt Music Management bo objavil ceno vstopnic po 6. 1. 2014.